poniedziałek, 20 sierpnia 2012


Jestem z siebie dumna, drugi dzień istnienia tego bloga i tu wchodzę aby coś napisać, niby nic takiego jednak dla mnie to spory sukces, gdyż należę do osób raczej leniwych i mało wytrwałych w postanowieniach :) 
Hmm ostatnio usłyszałam dziwaczną opinię na temat mojej twarzy
.. otóż, usłyszałam, iż z twarzy przypominam Justina Bieber'a :D rozbawiło mnie to, ponieważ sama nie dostrzegam tego podobieństwa. 
Za oknem 32 stopnie, rozpływam się, jednak jeszcze siedzę w łóżku popijając przepyszną herbatkę jabłkowo-cynamonową męcząc się przy każdym łyku z powodu potwornego bólu gardła :) 

Wakacje dobiegają do końca, zostały  2 tygodnie które upłyną za pewne w mgnieniu oka. 
Chyba czas na ogólne wnioski, refleksje  :) generalnie te 2 miesiące minęły mi tak szybko, że nawet nie zorientowałam się że za niedługo będę musiała wstawać o 6 i maszerować do szkoły na kilka godzin :) 
Wiele się zmieniło  w te wakacje, bardzo bardzo dużo 
Nie wiem czy te zmiany są na lepsze czy też na gorsze, pomimo wszystko cieszę się z nich, bo czuję się teraz o wiele wiele lepiej i co najważniejsze swobodniej :) 

15 komentarzy:

  1. jaka śliczna jesteś *.*

    i życzę Ci dużej wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie powodzenia z prowadzeniem bloga! <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Your hair looks gorgeous.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też te wakacje teraz przeleciały tak szybko, że nawet nie wiem ,kiedy.
    Prześliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się blog dołącz do obserwowanych! Pozzzdrawiam.

    yowloski!

    Jesteś bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna buzia, Biebera w niej nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bol gardla latem - wspolczuje, to najgorsze co moze byc ): bardzo lubie polaczenie bieli i bezu, uwazam je za niezwykle eleganckie, pozdrawiam i wytrwalosci w blogowaniu zycze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great pic!
    Thanks For the sweet comment, keep in touch!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś śliczna! :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę masz 17 lat?! :O jesteś śliczną dziewczyną, ale dałabym ci tak z 13-14 :D masz tą samą przypadłość, co ja - nie wyglądasz na swoje lata :D mi teraz dają 17-18 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes urocza, mi w ogole nie przypominasz justina choc on akurat ma dosc kobiece rysy ;)

    zapraszam do mnie
    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycony twoim zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne masz tu foty ;)

    OdpowiedzUsuń