niedziela, 19 sierpnia 2012

Nowy początek, nowa ja





Postanowiłam że mój blog będzie miał formę jakiegoś pamiętnika, 
Bedę sobie tutaj pisac co i kiedy  się dzieje, aby za jakiś czas włączyć archiwum i móc poczytać co się dzialo, jakie miałam uczucia w danym dniu, w danej chwili, chce aby miał on dla mnei jakąs wartość senrymentalną, nie liczy się to, czy będzie go odwiedzało dziennie 10 czy 1000 osób, może byc i wcale, po prostu chcę móc gdzies napisac o swoich uczuciacach  a zwykly, papierowy pamiętnij nie zdatny jest na próbę czasu.
Owszem, tutaj to wszystko upubliczniam, mam tego swiadomośc, że mogę byc odbierana na rozne sposooby tutaj, każdy ma prawo mieć jakieś zdanie na mój temat, jestem przygotowana na wszelkie opinie. 
Po prostu tego potrzebuje :)
Prowadzilam już innego bloga, ponad 2 lata, jednak uznałam że czas na zmiany. 
W moim życiu nastąpiło wiele istotnych zmian, dojrzalam, także tamten blog poszedł  w niepamięć. 
Mam nadzieję, że się to wszystko rozkręci, że nie porzucę go. 
Obiecuję przed soba i przed każdym kto  przeczyta ten wpis- wytrwam. 
Będe starała się sumiennie prowadzic bloga i mam nadzieję że mi się uda ;) 



13 komentarzy:

  1. Powodzenia w pisaniu ;3 Będę zaglądać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Your hair is absolutely gorgeous.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ; )

    Miłego blogowania! ; >
    Nie podawaj się czasami! ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poddawaj się i moderuj komentarze. Te niemiłe - usuwaj, niech nie zniechęcając cię do prowadzenia bloga : ) . Nie przejmuj się opiniami znajomych, bo nie zawsze mogą na to zareagować pozytywnie, ale zobaczysz że ci najbliżsi będą cię w tym wspierać. Obserwuję.

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w pisaniu, uda się na pewno, a taki pamiętnik to pewnie każdy chciałby mieć, ale z mojego przypadku wiem, że trzeba wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna :* życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w pisaniu :-)
    Będę zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś śliczna :D
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznotka ! ;) piekna masz oczy,uwielbiam brazowe ;)

    powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dość, że 164 czystego optymizmu jak to napisałaś, to jeszcze piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne oczy ♥♥♥
    Niemal każdy tego potrzebuje, dobrze, że zdecydowałaś się na pamiętnik ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. o, coś innego:) pisz pisz^^ I zamieszczaj duuużo zdjęć<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń